Eerste dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Hofs

08 Juli 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nou, daar zijn we dan. Na een lange reis met een overstap in Detroit, waren we om 21:00 uur (06:00 in Nederland) in de hotelkamer. 24 uur wakker gebleven. Toen we van het vliegveld afkwamen hebben we meteen de auto opgehaald, een Kia Sedona. Wat een bak van een wagen. Daar moeten we ons 4 weken mee redden.
De controle bij de douane in Detroit was extreem streng en intimiderend, zoals de beambten reageren.
Bij het inchecken van de tweede vlucht moesten we zelfs de schoenen uitdoen!
Daar zijn ze blij mee met mijn voeten.
Het vreemde was dat in Las Vegas geen enkele controle meer was, bagage afhalen en wegwezen.

De eerste dag hebben we in de ochtend een stuk van de Strip van Las Vegas bekeken. Hotel New York New York, Bellagio en nog veel meer. Zelf logeren we in het Luxor, een gigantische pyramide.

Deze middag rusten we een beetje uit, misschien nog even zwemmen en dan vanavond gaan genieten van de lichtjes van Las Vegas.

Zaterdag vertrekken we naar de Grand Canyon.

Groetjes Gert

• 08 Juli 2011 - 21:48

Martin Hofs:

Hey hallo,

Wat leuk zo'n reisverslag!!
    Ziet er gaaf uit. Geniet ervan met z'n vieren.

Groetjes Martin en Mieke

• 09 Juli 2011 - 05:11

Alexandra:

Lieve schatten.
    Fijn om te kunnen lezen hoe het met jullie gaat en wat jullie doen.
    Een hele fijn tijd daar aan de andere kant van die bak water. En hoop snel weer wat te lezen
    een dikke kus
    alexandra

• 09 Juli 2011 - 10:57

Annelies:

hallo allemaal,

fijn dat de reis goed is verlopen.
    leuk om op deze manier ook een beetje van jullie reis mee te kunnen genieten.
    veel plezier en groetjes