Naar de Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu Naar de Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu

Naar de Grand Canyon

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Hofs

10 Juli 2011 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vandaag hebben we Las Vegas achter ons gelaten en zijn we vertrokken naar de Grand Canyon. We hebben onderweg de Hoover Dam bekeken.
Daarna hebben we een stukje van Route 66 gevolgd. Even wat nostalgie proeven. Wat een vergane glorie langs deze route. Maar ook wel mooi om te zien. In Peach Springs hebben we wat gegeten.
Aan het eind van de dag kwamen we aan in het hotel. Een mooi hotel met ruime kamers. Sven en Alec hebben al gezwommen.

Morgen gaan we de Grand Canyon bezoeken.

• 10 Juli 2011 - 06:33

Alexandra:

prachtig, geniet van jullie avonturen.
    veel liefs

• 10 Juli 2011 - 10:04

Martin:

Verdwaal niet in the grand canyon, schijnt nogal groot te zijn!!