Dag 2, Rocky Mountains National Park - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu Dag 2, Rocky Mountains National Park - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu

Dag 2, Rocky Mountains National Park

Blijf op de hoogte en volg Hofs

25 Juli 2017 | Verenigde Staten, Estes Park

Vandaag het eerste bezoek aan een National Park.
Na het kopen van een jaarpas (America the Beautiful), waarmee we alle Nationale Parken kunnen bezoeken hebben een een dagje rond gereden en gewandeld in dit mooie park. Hoge bergen, sneeuw, hoogvlaktes en veel wildleven. Via Estes Park zijn we de Rockies ingedoken.
Met de auto kun je op bijna 4000 meter komen!
Door vermoeidheid van de reis en de hoogte werden we allemaal duizelig.
Schitterende vergezichten op veel bergtoppen boven de 4000 meter.
Ook veel wild gezien, grote herten, steenbokken, roofvogels, bergmarmotten, eekhoorns en als klap op de vuurpijl zagen we een eland (Moose).

• 26 Juli 2017 - 16:41

Alexandra:

leuk om jullie avontuur te volgen. Prachtig zeg die foto van de rocky mountains. Heel veel mooie avonturen nog gewenst deze reis