Dag 17, van Seattle naar Portland - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu Dag 17, van Seattle naar Portland - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu

Dag 17, van Seattle naar Portland

Blijf op de hoogte en volg Hofs

09 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Portland

Omdat we graag een stukje van het Olympic National Park wouden zien zijn we vandaag vroeg opgestaan zodat we rond 7:15 uur hadden uitgechecked, onze auto op hadden laten halen (Valet Parking!!) en de Interstate 5 konden pakken richting het park.
We hadden ons een beetje verkeken op de vele wegwerkzaamheden waardoor de tocht langer duurde dan verwacht.
Maar na ongeveer 5 uur reizen kwamen we dan eindelijk aan bij het HOH Rain Forest. Dit is het enige regenwoud in Noord-Amerika.
Hier hebben we een tweetal routes gelopen en wat was dit bijzonder.
Een oase van groen nadat we al zoveel droge prairie hebben gezien.
Het kleurenspel is heel mooi om te zien, en de bomen die wel tot 60 à 70 meter reiken. En daar tussen door dan allemaal varens en hangende mossen aan de bomen. Af en toe een kabbelend beekje en nog een stukje langs de rivier HOH River gelopen.