Zion National Park - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu Zion National Park - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu

Zion National Park

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Hofs

20 Juli 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zijn we vroeg opgestaan om de dag goed te kunnen besteden en de drukte bij het ontbijt voor te zijn.
Alles klopte, we hebben rustig kunnen ontbijten en we hebben een groot deel van het Zion National Park kunnen bekijken.
Vooral de weg naar de Scenic Drive toe was erg mooi. Je reed vanaf de noordkant heel mooi het park binnen. Een bochtige weg met tunnels en mooie uitzichten.
Eenmaal bij het visitor center was het alleen maar mogelijk om met een bus de Scenic Drive te bezoeken.
Dat hebben we dan ook gedaan en we hebben heerlijk gewandeld langs de rivier.
Veel mooie dingen gezien en hondsbrutale eekhoorns die gewoon tegen je aan springen om aan eten te komen.
Ook hebben we een hert gezien die heel rustig bleef grazen terwijl de toeristen de foto's kunnen maken, hoezo gewend aan mensen.

Na het bezoek aan het park zijn we vertrokken naar Las Vegas.
Via een highway dwars door de woestijn zijn we daar naar toe gereden. Een bijzondere weg, ineens onderbroken door een bergmassief.