Dag 5, Van Rapid City naar Buffalo - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu Dag 5, Van Rapid City naar Buffalo - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu

Dag 5, Van Rapid City naar Buffalo

Blijf op de hoogte en volg Hofs

28 Juli 2017 | Verenigde Staten, Buffalo

Vandaag een lange reisdag met een klein stukje omrijden via de Devils Tower.
De dag begon met het scoren van een ontbijtje in de plaatselijke Walmart, wat een gigantische winkels zijn dat! Maar wel heel veel te verkrijgen waaronder heerlijk belegde broodjes met 6 lagen ham of kipfilet en kaas en salade en.....
De reis ging via de Interstate 90 tot het plaatsje Sundance waar we afbogen naar de Devils Tower. Deze Devils Tower is het eerste nationale monument van de VS en een heilige plaats voor veel indianenstammen. Het is ook een indrukwekkende rots die 386 meter boven het landschap uitsteekt. We hebben een rondje om de toren gelopen, ca. 2 km.
Na het bezoek aan de toren vervolgden we de route naar Buffalo. Een stadje met een western verleden, wat ze ook graag uitstralen.
Het Occidental Hotel midden in de stad heeft plaats geboden aan bekende mensen als Calamity Jane, Buffalo Bill en Butch Cassidy.

• 30 Juli 2017 - 08:07

Pa En Ma:

Zoveel verhalen,films gelezen en gezien.Om dit nu te zien.Mooi