Dag 18, van Portland naar Mazama Village - Reisverslag uit Klamath Falls, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu Dag 18, van Portland naar Mazama Village - Reisverslag uit Klamath Falls, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu

Dag 18, van Portland naar Mazama Village

Blijf op de hoogte en volg Hofs

10 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Klamath Falls

Vandaag een mooie reis via het Crater Lake National Park naar Mazama Village, een mooi plekje net binnen de grenzen van het Nationaal Park.
Portland uitrijden was al een belevenis op zich. Heel veel bruggen en mooi zicht op de stad.
Bij Crater Lake aangekomen was de west-rim afgesloten vanwege de bosbranden die daar woeden. Maar de east-rim was ook zeer mooi om te zien. Mooie uitzichten over het meer, mooie rotspartijen en vrij veel sneeuw aanwezig. Temperaturen gingen voor ons dan ook van ruim 30 naar iets meer dan 10 graden celcius toe. We werden ook nog verrast met een hagelbui zodat het leek alsof we in een winterlandschap rondreden.
Vlak voordat we Mazama Village binnenreden werden we onaangenaam verrast door een lekke achterband. Dat is geen pretje in een omgeving waar geen mobiel bereik is en die Hertz niet weet te vinden, zelfs niet met behulp van de medewerkers van Mazama Village.
Het heeft 5 uur geduurd voordat de triple A er was! Mochten ze in het donker aan de slag.