Dag 13, van Spokane naar Mazama - Reisverslag uit Mazama, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu Dag 13, van Spokane naar Mazama - Reisverslag uit Mazama, Verenigde Staten van Hofs Hofs - WaarBenJij.nu

Dag 13, van Spokane naar Mazama

Blijf op de hoogte en volg Hofs

05 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Mazama

Vandaag de tweede etappe richting Anacortes. We hebben nog steeds veel last van de bosbranden in de regio. Er hangt nu continu een branderig luchtje en echte verre uitzichten zijn er niet meer.
Deze keer wel een afwisselende route gehad. Door bergen, bossen, gigantische korenvelden (voor zover het oog reiken kon) en zelfs een stuk woestijnachtige omgeving. Ook een mooi groot meer gezien met een grote dam, het Lake Roosevelt met de Grand Coulee Dam. Best wel een grote dam.
Vervolgens reden we via Grand Coulee en Omak, op het oog welvarende plaatsjes, en Winthrop naar Mazama. Winthrop zag er erg toeristisch uit met veel western gebouwtjes.
Vlak voor Winthrop reden we bijna een hert aan.
De plek waar we nu zijn, Freestone Inn, ligt aan een rustig meertje in een bosrijke omgeving.
Heel lekker om even tot rust te komen (voor ons). Voor de actievere mensen zijn hier gigantisch veel wandelmogelijkheden.
Nog 1 nachtje slapen en dan naar de Whale Watch!